sobota 18. ledna 2014

Článek na objednávku

Prej mám napsat něco o Silvestru, aby se poznalo, jestli se mně tam líbilo nebo ne. To totiž souvisí s určitejma zmatenejma řečma (natolik zmatenejma, že existuje určitý podezření, že by se možná mohly zakládat i na pravdě), že to prej v průběhu akce na mně ňák není poznat.

Takže, milí čtenářové, Silvestra jsme trávili na chatičce v Jánkách. Sice jsme si vezli lyže, ale se sněhem to, jak jistě tušíte, nebyl žádnej šlágr, takže sklouznout jsme se byli jenom jednou, jinak se chodilo na pěší vejlety. K tradici zdejšího pobytu patří i návštěva a přežrání na Kolínský boudě. Jako dobrá volba se ukázalo přibalení hřebáčů, který jsem využil na proskotačení celkem třikrát. Že bude v lese na Černý hoře (sice dole, ale stejně) málo sněhu, bylo lze tušit, ale že místy nebude žádnej, to jsem nečekal.

Co bych ještě... Byla parta, byla legrace, k jedné člence patřil čtyřnohý přítel člověka, který netrpěl větry - to nemohu říct. Účastnil se i přítel Kumpera, proslulý svým nekorektním humorem přezdívaným "kumpičoviny".

Co bych ještě... Jó, stejně jako na podzim proběhl Pole dance (to je takovej lokální šprým mezi zubařkama).


A co říci závěrem...? Líbilo se mně tam ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat