čtvrtek 9. ledna 2014

Holandsko

Máte rádi Google Streetview? Já velmi. Je to cestování, který nic nestojí. Nemusím si balit tornu a plazit se s ní ve vedru. Nemusím nikam lítat v tý hrkající rouře... Vidím baráky tak, jak skutečně vypadají (a ne propagandu), včetně jejich okolí a urbanistických souvislostí.












No a když jsem jednou zavítal i do země cihliček, sejrů a tulipánů, tak to na mě udělalo takovej dojem, že jsem si to tam trochu víc prozkoumal. Potom, co jsem si prohlídl města jako například Amsterdam, Rotterdam, Eidhoven, Almere, Nijmegen, Tilburg, Groningen, Harlem, Rosendaal, Zandaal a další, jsem došel k závěru, že jsem musel bejt v minulým životě Holanďák. Ohromně sympatická, kultivovaná, originální, stylová, tradiční, moderní i tradičně moderní, a především - inspirativní - architektura.

Kdo chce na malej vejlet? Ale prosím, beze všeho... Zde je album.

Žádné komentáře:

Okomentovat