neděle 27. července 2014

:: Model - no. 3

V sobotu, po cyklopředstavení, byl naplánovanej společnej trénink na naší modelový trati. Samozřejmě nejednalo se o úplně nejšťastnější načasování, ale v pátek bylo prostě nejlepší počasí... Tak jsem se aspoň na tom kole krotil, abych to neřezal. Ono, stejně jsem byl trochu jetej. Potom byla oslavička a následně kinoteátr (Díra u Hanušovic), a nestihl jsem se ani vyklusat.

A ráno se teda ukázalo, že bez kofeinu to dneska nepůjde... Pak jsem se opatrně umístil do sedla a direkt Biřička. Model už jsem teda běžel potřetí, poprvé to byl výklus za 55´, podruhý za 41´. Mapa už byla jaksi zbytečná, že... Jinak to mělo stejnej průběh jako u předchozího pokusu. Do pětky dobře, pak kopec a o level níž a od sedmnáctky o dva. Takže za 37´; rezervy jsou...
                                                       

Žádné komentáře:

Okomentovat