čtvrtek 18. září 2014

:: Klasik ?!

Rychlý ohlídnutí zpět na béčka v Toulovcových Maštalích. První den klasika. První zprávy vypadají, že to je lehce přešvihlý. Tak jsem se na to trochu připravil, ale spíš jsem si myslel, že to někde píchnu. A taky, že se mně chtělo. Třeba cestou na trojku, na kterou to chtělo oběhnout, nebo na osmičku. Potom jsem se ale nějakým zázračným způsobem vzpamatoval, možná jenom vypnul mozek, nebo to bylo tím, že se ochladilo a spadlo pár kapek (bouřka šla naštěstí těsně mimo) a zbytek závodu jsem si (až se to skoro bojím říct) docela užíval. Kromě toho se mně ten terén fakt líbil. Jinak, dostal jsem, to jo; ale zas ne tolik... Až jsem si říkal, že kdybych věděl, že se tak hezky rozběhnu, tak jsem možná mohl přidat. Každopádně rezervy tam byly značný. Těsně po doběhu jsem si připadal až překvapivě čerstvej; to ale netrvalo dlouho a postupně jsem šel pomalu ale zato s přehledem do kytek.


Z čehož jsem se do dalšího závodu (middle) přes všechny podpůrný programy, včetně kamaráda kofeina, nedokázal dostat. Tentokrát nepřidal ani startovní čas (05), a ikdyž začátek nebyl úplně zlej, tak ve značně fyzický části 12-13-14-15 jsem definitivně odpadl, navíc cestou na 17 jsem zvolil taktiku "tam to znám, tam jsem běžel včera", a ocitl se na jiným kopci. Takže škoda, protože se mně běhá už docela dobře.


A protože se mně zdejší terén, ve kterým jsem teda ještě nikdy neběžel, líbil, tak ani nemám potřebu nějak ty závody (mimochodem řekl bych celkem bez problémů) zvlášť detailně hodnotit. Jenom vzkaz staviteli klasiky - občerstvovačky se dávají na kontroly!!! Když se to bude hodně opakovat, třeba se to vštípí... 

Žádné komentáře:

Okomentovat