čtvrtek 30. října 2014

:: Jak Miloš dával medaile (promiňte)

NEW: Se nám Miloš po tý Číně nějak odbrzdil....

...................................................

OLD: Chtěl jsem o tom něco napsat, ale tady pan kolega byl rychlejší, stručnější a výstižnější.

Ze současnýho hradního pána jsem měl vždycky smíšený pocity. To znamená, že vedle těch prudce negativních (a je toho víc než dost) se občas mihly záblesky něčeho sympatickýho. Promiňte ;-) 

A stejně tak tomu bylo i u těch medailí. S Wintonem se u mě strefil do černýho, protože kdykoliv o něm něco vidím, nebo speciálně film Všichni moji blízcí, bulím jako želva. Jsem holt taková měkota; promiňte...


Pak jsou tady ale případy jako Fico, Renč a Sedláček.... a to teda... já nevim... 
A to prosím Sedláček je můj oblíbenej režisér a dokonce jsem viděl i ten film o Jezevci z Vysočiny, kterej se mně taky líbil... (promiňte)

Promiňte ;-)


Žádné komentáře:

Okomentovat