čtvrtek 6. srpna 2015

:: Do kopce

Tak o úspěchu na Advantě už jsem se zmiňoval... Pro změnu něco pozitivnějšího. Zhruba od června jsem si začal pracovní schůzky na Broumovsku prokládat běháním ve zdejších kopcích a hlavně skalách. Protože proč? Protože jet hodinu a půl tam, tam hodinu až dvě sedět a hodinu a půl zpátky není kondičně úplně nejlepší. Protože jsem si potřeboval hradecký lesy něčím zpestřit. A protože už jsem se nemohl dívat, jak jsem v těch kopcích slaboučkej.
Oblíbeným tréninkem se staly opakovaný kopce Kaple P.Marie - Hvězda (sedmiminutovej kopec - kde bych to tady v Hradci sehnal...) a v poslední době taky podél skalního hřebene, konkrétně Pasa (Honské sedlo) - Hvězda a dál. Úžasný, docela i dobře běhatelný; a úplně nejlepší dát si to někdy brzo ráno (bez turistů; a ty ranní panoramata...), samozřejmě při východu slunce by to bylo nejlepší, ale zas takovej srdcař, abych vstával ve čtyři nejsem. Ikdyž kdo ví...
No a když je ten zdejší pobyt ukončenej obědem v Meziměstí u Švejka, tak den většinou nemá chybu. 

Samozřejmě nelením ani tady v nížině; zatím mě nadšení drží, ikdyž teď naposled přišla rána do sebevědomí. Úkol zněl jasně - devětkrát rychle do kopce. První tři, který jsou většinou na rozběhání, jdu pocitově volně, ale časy jsou lepší; druhý tři už řežu, po šestým cejtím, že se mně začínaj klepat nohy; no a v průběhu sedmýho černo před očima, úplně tuhý nohy a málem zkutálení dolů. Takže jsem to radši uzavřel; ten den jsem se ale ještě potrestal. A to snad nejnudnější cestou co tady široko daleko je - z Černilova domů (po obědě, po asfaltu, ve vedru). Na druhou stranu jsem si to v půlce nemohl rozmyslet a otočit to; a třičtvrtěhodinový tempo se taky neztratí, že...  
   

2 komentáře: