sobota 17. října 2015

:: Jak Kuba zahejbal (od směru)

Už jsem myslel, že se mně splaší kladiva, jestli nezaběhnu nějakej dobrej rankinkovej závod. Tak zase ne. Tentokrát za to může vůle osudu (vracovská rýmička) a hlavně vlastní hloupost. 

Ale ještě, než si ze mě začneme dělat srandu, tak si řekneme něco o závodu. Upřímně řečeno, podle staré mapy to vypadalo, že nás čeká pěkná tragédie. Jako tady a klasika? Po závodě musím říct, že jsem celkem mile překvapenej. Jako na hitparádu asi nevím, ale jinak to nebyl žádnej pitomej a nudnej závod. Ovšem je docela možný, že to je tím, jak jsem si ho sám připepřil...

Mnohem, mnohem, mnohem horší byl totiž můj výkon. Můj mapovej výkon. A to nejen při závodě. Cestou jsem byl navigátor a dvakrát jsme zabloudili... 
Jó fyzicky to šlo. Přesto, že mám rýmičku a přesto, že jsem si na startu uvědomil, že jsem vlastně strašně málo najedenej a pokouší se o mě lehkej hlaďák. Tak si to rychle projeďme. Hezkou (hořkou) zábavu...



Postup 2-3. Na průsek, zkracovačka, stočení, přebíhám pěšinu (to není ona, přebíhám ji pod nějakým divným úhlem...). Nabíhám na "můj průsek". Schválně se zkusím podívat na buzolu. Cože? Co to ta mrcha ukazuje? Jak o 90° jinak? A sakra... Ztráta 1:37


Postup 7-8. Jako pozor, čistej les vypadá jinak! Ale to stočení je už jenom moje vina. A jinak to teda vůbec nechápu... Ztráta naštěstí není velká - 0:54
Postup 9-10. Všechno jasný - rybníček, oplocenka, hustý. V místě, kde čekám ten zářez s kontrolou, přebíhám pěšinku. Cože? To je teprv ta cesta? Tak ještě dál, ale je to divný... Á hustník, tak zpátky. Ty ty ty, pane mapaři, to není zářez! Ztráta 1:30

No a teď zlatej hřeb. Postup 14-15. Cesta, á dvacítka, to se mně bude hodit až na ní půjdu. A teď lehce přes hustý, cesta, roh pole. Všechno jasný jako facka. O minutu a půl později. Co to zas je, sakra? Jak jsem se sem zase dostal, sakra? Tak dobře, tento závod je ztracen. Sakra... Oseté podzimní pole po třídenním dešti. Metrová vrstva bahna mně skoro zouvá boty; už vím jak se běhá na chůdách. Ztráta 4:13  

Jako může mně někdo vysvětlit, co jsem v tom lese začal letos dělat??? 


Žádné komentáře:

Okomentovat