čtvrtek 1. října 2015

:: Modely - Konečná - Vystupovat!

Tak už s tím konečně přestanu otravovat. Tenhle týden to bylo letos určitě naposled. Ale on si pro nás Vask příští rok vymyslí třeba Model 3 (?)... 

O víkendu byl mistrák na klasice, po kterým jsem se cítil dost nevybouřenej. Já vím, chtělo by to nějakej článek, ale teď mám nějak moc psaní (například další článek na "Svět běhu" o tom co dělat o víkendu) a kromě toho taky jenom jednu krční a bederní páteř... Ale aspoň o tom, jak jsem v semifinále napodobil dávného řeckého kolegu Odysea při mém putování z dvojky na trojku zakončeném tak, že bych mohl používat indiánské jméno "spadl ze skály, až ukončil závod", bych ztratit slovo měl (mohl)... Neděle pak byla už slušná, ale mapově to prostě (opět) drhlo... A upřímně, od klasiky v Jeseníkách jsem od sebe nečekal vůbec nic. Na zdejší terén prostě nemám, nikdy jsem neměl a nikdy mít nebudu.  

Úterý - Model 1. Osobák 31:27, zlepšení z loňského 32:59 a letošního 33:41. Bod do Vaskovy tabulky.
Čtvrtek - Model 2. Osobák 24:15, zlepšení z 24:37. Zůstávají čtyři body. 

Na shledanou příští rok ;-)

2 komentáře: