neděle 25. října 2015

:: Víte, co je prohlubeň? Jáma. Jáma sem, jáma tam...

Tak jsme si zavzpomínali, jak se Miloš tak zhruba před rokem "pasoval" na sprosťáka roku... a teď už k našemu případu.

Kraják u Rudníku. Už tady leccos bylo, u mě to bylo poprvé. Takže jsem se na OB postupech podíval, jak se tady běhalo a o jakých tématech se bude při závodě hovořit... To se rozhodně vyplatilo. Mapově to bylo tentokrát jakžtakž, ikdyž na detaily se potom podíváme sólo v pokračování příspěvku. Fyzicky to bylo průměrný, minulej víkend jsem měl i přes rýmičku rozhodně lehčí nohy. Bohužel, soudruh Nykodým neví, jak se má chovat na návštěvě v cizí oblasti a nadýmal druhýmu sedm a mně třináct minut...A to ještě svůj výkon komentuje jako: "Tak takhle ne!

Taky se po minulém závodě pár lidí rozplývalo nad terénem a způsobili, že jsem se hodně těšil. Já teda jako úplně nevím. Za mě normálka s jámama...

V lese se mně docela líbilo, ale po závodě rovnou můžu navázat na minulej článek... Trať obecně vykazuje všechny znaky TAKZVANÉ zkrácené klasiky jaká se běhá na východočeském oblasťáku. To znamená žádná nebo minimální snaha o volbu postupů, postupy plus mínus podobně dlouhý a mraky kontrol. Proč, když stavitelé potom postaví dlouhej middle, to není rovnou middle?

Musím souhlasit s komentářem u předešlého příspěvku, že výchoďáky se pořádají hlavně pro žactvo a veterány a s dospělými si řada stavitelů neví moc rady. Abych byl fér, tak to asi nebude úplně jednostranná záležitost. Hlas dospělých se mně tady zdá slabý až apatický, a když nějaký, tak nejednotný.    


Partie od K6 po K11 se staviteli dost povedla. Ani k tomu nepotřeboval jámový pole.   

Úsek mezi K12 a K15 se mně vůbec nepovedl. Na třináctku to chtělo okamžitě svalit do údolí a ne dlouho traverzovat. A K14 i K15 chyby v dohledávce. Úplně jsem nepřišel na návod jak se k tý svojí jámě dostat...

Tady se musím docela pochválit. Mapově bez ztráty kytičky. Na druhou stranu, on si stavitel myslí, že když dá do zajímavýho prostoru spoustu kontrol, že to znamená velký chybování. Nemusí to tak vždy být...

Největší chyba na předsběrku samozřejmě... Jinak tady byl terén ohromně zajímavej. Škoda že toho nebylo víc. A nebo to trať nějak líp nevyužila.

Žádné komentáře:

Okomentovat