sobota 7. listopadu 2015

:: Běleč na konec

Moje letošní sezona skončila tam, kde začala, to je na Bělečáku. Ono je teda trochu zvláštní říct skončila, když už se zase trénuje a za chvíli je klokan kros...

Osobně bych řekl, že naše trať H21C ukázala v podstatě to nejhezčí co lesy u Hradce nabízejí. A tím je ovlivněnej i dojem ze závodu. Uznávám, že to není fér k ostatním závodům, který jsem v poslední době vytrvale natíral, ale tady pod zmíněným vlivem blahosklonně přehlídnu, že to opět nebyla zkrácená, ale prodlouženej middle. Ono je taky potřeba si uvědomit, že stavitel je ovlivněnej terénem, kterej má. Ne všude jde postavit zkrácená aby byla, a ne všude middle aby byl. Chcete ukázat všechny krásy a špeky terénu a prostě se to natáhne.

Těžištěm závodu se stal meandr Bělečáku a oblast bývalého lomu, kterej jsme navštívili právě letos v březnu při štafetách. Takže spolu s několika delšíma postupama to bylo pěkně pestrý. A tak mám jenom malou poznámku, že několik kontrol bylo dost viditelných. To je škoda, příště by to chtělo víc pečlivosti při umísťování kontrol jak při stavbě tak při roznosu. 

Jinak dneska mám ze závodu takovej fajnovej pocit. Fyzicky to šlo, mapově taky. Tak mohl jsem bejt o něco rychlejší, ale jinak u mě dobrý ;-) 

Žádné komentáře:

Okomentovat