úterý 26. dubna 2016

:: Middle a štafety

Velmi podobnej způsob trávení víkendu jako minule. V sobotu na kraják za Vamberkem a v neděli na štafety dvě hodiny tam a dvě zpátky.

Sobota - oblastní mistrovství na middlu
Tak tady doznívá příběh s terénem mezi Vamberkem, Rychnovem a Slatinou nad Zdobnicí. Tentokrát v tý nejvýchodnější placatý části za silnicí. Úplně si nejsem jistej, že to přesně takhle pořadatelé chtěli, když v rozpise ještě píšou cosi o prudké kamenité stráni. Každopádně absolvovat závod, který sem zavítal před dvěma roky, se ukázalo jako výhodný, protože se vědělo, že tam je jedna zajímavá hustníková partie. No a když jsem se dočetl, že tratě staví Honza Potštejnský a my máme výměnu mapy, tak už jsem byl klidnej, že to nemůže dopadnout blbě.

Pěknej ťukec na začátku, potom atletika (kde se ale vlivem nedostatku kyslíku a IQ chybovat, uhnout ze směru a přeběhnout šrafy dalo), ťukec pod drátama, a na výměnu mapy. To je připomínka k mapě - třináctka byla v hustníku a na mapě vesele čistej les. Patnáctka a šestnáctka se mně úplně nepovedly, nechávám tady kolem minuty a půl. Na devatenáctku - než jsem se rozkoukal kudy chci jít, už jsem byl v potoku a už jsem to po něm musel doklepat a pak radši na jistotku. 


Neděle - štafety v Brně
Minulej tejden to s bodama úplně nevyšlo, ale tady to stačilo nedisknout a šestnáct bodů bylo doma. Závod to úplně nezajímavej nebyl, ale jinak ty listnatý kopcovatý lesy u Brna v lásce teda nemám. 

Jinak teda už zase nějakej ten měsíc trochu točím a už je to v tom lese přece jen o něco veselejší a zábavnější.

1 komentář:

  1. Sem se koukal na ty mapy a musim říct, že to jsou pěkný výkony. Fakt. Občas by tomu slušelo trochu víc to napřímit, ale to přijde s fyzickou pohodou. vask

    OdpovědětVymazat