sobota 27. srpna 2016

:: Kaňk

Tady mám takovou záležitost. Oslovil mě náš pan předseda s nabídkou, abych udělal plakátek k závodu, kterej pořádáme v listopadu. Tak jsem usmlouval obvyklý honorář a pustil se do díla.

Je to na místě, kde se ve středověku mocně kutalo, tak jsem si vyžádal mapu a potom, co jsem ji viděl, tak jsem se 1) pokoušel Mícovi přisomrovat na stavbu trati a 2) názorově střetl s předsedou, proč dává takový suchý ukázky mapy, když tam máme mnohem lepší. Inu, nedal si říct, nicméně musím hlásit, že přes malou velikost prostoru by to mělo stát za to.

Jo a co vím, tak se ten plakát strašně nelíbí našim dorostencům. Jsou to jelimani, zvlášť kolega Pek, kterej jednou na můj dotaz jestli nemá lepidlo, odvětil: "Na zuby?"

A Míca to prej postaví celý sám...

Žádné komentáře:

Okomentovat