sobota 24. září 2016

:: Model a Pecka a Model

Minulej víkend v Brně mě docela překvapilo, že jsem všechny závody odběhl tak nějak v pohodě, dokonce i ten nedělní, kdy obvykle bývám už dost unavenej. Zato v pondělí už to taková sláva nebyla a radši jsem to tenhle tejden nehrotil. Ve čtvrtek jsem se sice dostavil na Model 3, ale na rekordy jsem útočit nechtěl a ani jsem si nechtěl brát hodinky. No nakonec jsem si je vzal... Jak jsou ty dojmy relativní. Ještě nedávno za 26:50 s pocitem, že rychlejc to snad ani nejde, teď 26:36 s některýma vyloženě výklusovejma pasážema. No, ono totiž... Po rozvážným úvodu jsem před dvojkou zahlídl Zuzku a (ješitnost je prevít) trochu jsem to začal řezat. Za sedmičkou jsem ji ale hrdinně smáznul a mohl si (konečně) zpomalit ;-)

No a tak dnešní kraják u Pecky. Velice slušnej výkon, se kterým můžu bejt spokojenej. Dojem z běhu celkem dobrej, ve fyzičtějších partiích by se možná (Možná!) šlo zmáčknout o něco víc. V mapě budu počítat víceméně drobnosti jako nevýhodný odběh ze trojky, možná srabáckej postup na K17 nebo nějaká patnáctivteřinovka na K21. 
Výsledek - 5.místo, ztráta 2:26. A myslím jeden z mých nejlepších výsledků z brzkého startu (05). Ne že by to tady hrálo podstatnější roli...      


Jinak to byla samozřejmě velmi známá záležitost. Loni se tady konala hodně podobná akce, takže se dalo v podstatě dost dobře připravit. O trati by se dalo napsat prakticky to samý, tady se mně zdálo, že se citlivěji pracovalo s vrstevnicema a podobný převýšení se podařilo líp rozložit. Jinak škoda, že nemůže být mapa 1:7500. Myslím, že by například lehce komplikovanýmu zákresu pomohla.

No a v neděli už jsem zas lovil rekordy. 25:20. Příště už to musím umět pod 25, jako Jája...

Žádné komentáře:

Okomentovat