čtvrtek 20. října 2016

:: Sezona skončila

Teda moje letošní. Do Trutnova se mi nechce a Kaňk pořádáme, takže balím krám. Ovšem zároveň je to velmi nebezpečný okamžik, protože jak se rozležím, tak se mně chce něco dělat čím dál míň. Tři dny jsem se teda válel, ale dneska už mě hanba fackovala a udělal jsem si to hezký a šel intervaly na smyčce Modelu 2. Jinak mně je teď stydno, že jsem se někdy v srpnu vytahoval s časem 4:12, protože dnešní nejlepší čas byl 4:00 a to ještě se značnou rezervou.
 


A potom tady mám jenom dvě poznámky. Svěťáky ve Švýcarsku dobrý, jenom teda u sprintových štafet a klasiky: Nevím jak vnímali okruhový systém, jakým se běželo, samotní závodníci. Možná dobře, možná ne. Nevím. Ale co teda vím, že se ten chaos skoro nedal sledovat. A to ani "live", ani zpětně. Což myslím je škoda. Tak jenom k zamyšlení.

A druhá - doporučuju si přečíst hodnocení štafetového mistráku. Podle mě bylo všechno důležitý docela v pořádku, kromě záchodů (málo) a katastrofálního stravování. Jinak, co jsem zapomněl zmínit... asi by nemělo být úplně obvyklý, aby se podstatná část závodů běžela na mapě staré jenom čtyři roky.

Žádné komentáře:

Okomentovat