neděle 27. listopadu 2016

:: Klokan kros 2016

Letošní Klokan kros je za mnou. Celkem úspěšně. Dlouho jsem nevěděl, jestli se chci účastnit, a když jo, tak co běžet. Nakonec jsem si v pátek dopoledne zkusil proběhnout trať elity a konstatoval, že by to mohlo jít. Protože krosy obecně nemám moc rád, drtivou většinu víkendů v zimě jsem rozbitej z pátečního fotbalu a vůbec, vždy dostanu dardu, tak jsem si to ale musel udělat nějak hezký. Zaprvý jsem si vymazal jakýkoliv soupeře a soutěžil jenom se svým časem z loňska (47:45) a z roku 2012 (46:48), kdy jsem běžel docela dobře a pěkně se na trati přetahoval s Klápou. Zadruhý jsem se dokonale zašpuntoval empétrojkou se speciálním naspýdovaným klokankrosovým mixem. A zatřetí jsem obul červený blesky, který jsem vychválil v recenzi na Světu běhu.


Začátek se nad očekávání povedl, po prvním kole -16´´, druhý kolo +4´´, třetí -2´´, takže náskok na ten lepší čas -14´´. Čtvrtý kolo jsem měl ale už výrazně horší +21´´ a dostal jsem se za limit. No a poslední kilák už pomalou smrtí k času 47:05. Takže mnohem lepší než loni a o něco horší než 2012. Zajímavé je, že bych se se svým časem po třech okruzích docela dobře umístil v kategorii H a porazil několik zajímavých soudruhů.  

Žádné komentáře:

Okomentovat